All 34 movie Reviews


Calvin & Hobbes Calvin & Hobbes

Rated 5 / 5 stars

See, now you've gotta do more. Now we have a taste of something we all love and remember, and you've gone and breathed new life into it, and having done so to this level of aptitude means now you've burdened yourself with the duty to make more.

Get to it mistour



Pokemon or Something? Pokemon or Something?

Rated 3.5 / 5 stars

So what people are basically saying

is that egoraptor owns a style now
What kinda corporate mentality bullshit is this



Anime Leo & Satan! Anime Leo & Satan!

Rated 3 / 5 stars

Here's what I find odd.

This guy below me here, pretending to be upset
Still gave you two stars

When the system allows for the giving of NO stars

Oh and I've seen way more pathetic than this


SpeedoSausage responds:

It's because he actually really enjoyed the gay rape scenes.


Terraria Heaven Terraria Heaven

Rated 4.5 / 5 stars

My mind has been forever trainted

stained even

by the pornographic flash of rythm heaven

NOT EVEN THIS COULD STOP THAT THOUGHT FROM APPEARING IN MY MINNNDDDDDDD

good though


People find this review helpful!

CLOPPING.MOV CLOPPING.MOV

Rated 2.5 / 5 stars

I just wanna say
That we're not all tightly strung babies who cry at every joke aimed at us either

Though I have to admit
Most of my laughs at this came from the WTF factor
hah



Song Of Skyrim Song Of Skyrim

Rated 5 / 5 stars

I AM INSPIRED

Dual wielding mehrune's razors for the win



Sergio and Bear 2 Sergio and Bear 2

Rated 4.5 / 5 stars

I do not get it

I like it though.
:O

But it confuses me.



Street Fighter Collab Street Fighter Collab

Rated 5 / 5 stars

Damn Stamper

You scary son.


People find this review helpful!

Dance of the Manwhore Dance of the Manwhore

Rated 5 / 5 stars

Suddenly, Eroticism

I am now seduced

Looking forward to that stew~


People find this review helpful!

Goremaster Ep.1 Goremaster Ep.1

Rated 5 / 5 stars

Dewd

This is the sorta shit I'd expect from the Southpark team.

I mean right down to the letter!
Good stuff yo.

If I were you right now, I'd see if I couldn't get ON that team myself.